اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران
اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران

آمینو تن رونی کلمن

آمینو تن رونی کلمن




آمینوتن رونی کلمن مکملی وق العاده برای عضله سازی با کیفیت می باشد و با وجود دارا بودن طعم خوشمزه و شیرین فاقد هر گونه شکر می باشد . مکمل Amino-Tone جدید رونی کلمن با کمک به افزایش متابولیسم بدن به روند چربی سوزی بدن کمک می کند . همچنین این مکمل رونی کلمن با ایجاد محیطی آنابولیک در رشد عضلات بسیار مناسب می باشد .

استفاده از آمینو تون رونی کلمن با وجود دارا بودن آمینو اسید های شخه ای ( BCAA ) با نسبت 2 : 1 : 1 در ریکاوری عضلات پس از ورزش سنگین بسیار موثر می باشد . استفاده از این مکمل در حین تمرین استقامت عضلات را برای انجام تمرینات سخت تر افزایش می دهد و فرد مصرف کننده کمتر دچار خستگی می شود . وجود لوسین ، ایزو لوسین و والین در ایم محصول احتمال تخریب عضلات را خصوصاً در دوران رژیم های غذایی به صفر می رساند . همین باعث بهبود عملکرد ورزشی فرد مصرف کننده می شود .

از ویژگی های بارز این مکمل برند Ronnie Coleman این است که در حین عضله سازی باکیفیت با افزایش متابولیسم بدن به فرایند چربی سوزی نیز کمک شایانی می کند . ترکیبات آمینو تن رونی کلمن آمریکا منحصر به فرد می باشد و دارای جذب و درجه خلوص بسیار بالایی می باشد . یکی دیگر از خصوصیات جالب توجه این مکمل ساده حل شدن آن در آب و یا هر نوشیدنی دیگر می باشد .

همچنین ال تائورین موجود در آمینو پودری رونی کلمن فواید بسیار مانند صرف اسیدهای صفراوی ، آنتی ، تنظیم اسمزی ، تثبیت کننده غشاء و مدولاسیون سیگنالینگ کلسیم دارد . عنصر L-Taurine عملکرد قلبی ، عروقی را بهبود بخشیده و باعث توسعه و عملکرد بهترعضله های اسکلتی و سیستم عصبی مرکزی می شود .

مجتمع آبرسانی Amino-Tone شامل پتاسیم کلرید ، سدیم سیترات و منیزیم سیترات می باشد که بهترین الکترولیت رایج است . الکترولیت ها در مواد معدنی در خون و سایر مایعات بدن که حمل یک بار الکتریکی و همچنین مقدار آب تاثیر می گذارند . هنگامی که شما عرق می کنید این ترکیب آب و مواد معدنی مورد نیاز بدن را جایگزین می کند . 

آلانین موجود در ترکیب آمینو رونی کلمن در تنظیم انسولین خون برای کسانیکه تمرینات سخت وفشرده انجام می دهند نقش اساسی را ایفا می کند .

✔ ویژگی های مهم آمینو Tone رونی کلمن :

❶ عضله سازی با کیفیت

❷ کمک به ریکاوری بهتر و سریع تر

❸ افزایش انرژی

❹ تظیم قند خون پس از انجام تمرینات سخت

❺ کمک به چربی سوزی

❻ جلوگیری از تخریب عضلات

❼ حاوی تائورین ، آلانین و آمینو اسید های شاخه ای لوسین ، ایزو لوسین و والین

❽ خوشمزه و در 2 وزن 435 گرمی و 1260 گرمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.