اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران
اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران

قرص لاغری بادی اسلیم

قرص لاغری بادی اسلیم محصول فوق العاده کشور اسپانیا است که در مدت کم حضور خود به دلیل اثرگذاری عالی توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

با مصرف یک دوره بادی اسلیم میتوان وزنی بی ن6 تا 12 کیلوگرم کم کرد.

قرص لاغری بادی اسلیم اببتدا با کاهش شدید اشتها و از بین ببردن اشتهای کاذب مانع از پرخوری و ریزه خواری میشود و این خصوصیت برای افرادی که پرخوری عصبی دارند بسیار مناسب است،در مرحله بعد با افزایش شدید متابولیسم فعالیت متابولیکی بین سلولی را افزایش میدهد و سلول های چربی به انرژی مورد نیاز بدن تبدیل میشوند که نتیجه آن چربی سوزی و کاهش وزن بدن است.

قرص لاغری بادی اسلیم از عصاره گیاهان دارویی نظیر گارسیانا کامبوجیا و قهوه سبز گرفته شده است که تاثیرات لاغری این محصول را چندبرابر کرده است.






موارد منع مصرف:

  • بیماران قلبی و عروقی.
  • بیماران کبدی و کلیوی.
  • افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال.
  • بانوان باردار و شیرده.
  • در صورت داشتن هرگونه بیماری خاص حتما مشاوره شوید.
  • از مصرف سرخود و بدون برنامه این محصول خودداری کنید.
  • از دسترسی کودکان به دور باشد.


اسلیمینگ طلایی

اسلیمینگ طلایی یکی از محصولات فوق العاده سری اسلیمینگ است که توسط شرکت هورون آمریکایی تولید و عرضه شده است،در تولید این محصول از گیاهان دارویی که در کشور یونان میرویند استفاده شده است،این محصول کاملا گیاهی بوده و در آن هیچگونه مواد شیمایی و نیز مواد مخدری نظیر آمفتامین ها استفاده نشده است.

با مصرف یک دوره اسلیمینگ طلایی میتوان وزنی بین 7 تا 12 کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرد.

اسلیمینگ طلایی کاهش دهنده شدید اشتها است به طوری که فرد با مصر آن تمایلی به غذا خوردن ندارد که این برای افرادی که پرخوری عصبی دارند بسیار مناسب است،همچنین اسلیمینگ طلایی با بالا بردن متابولیسم و سوخت و ساز بدن را در شرایط ایده آل برای چربی سوزی قرار میدهد و با بالا رفتن فعالیت متابولیکی بین سلولی،سلول های چربی را به انرژی مورد نیاز خود تبدیل میکند.

اسلیمینگ طلایی به دلیل گیاهی و دارویی بودن هیچگونه عوارضی برای فرد مصرف کننده نخواهد داشت اما این در صورتی است که موارد منع مصرف رعایت گردد.

موارد منع مصرف:

  • بیماران قلبی و عروقی.
  • بیماران کبدی و کلیوی.
  • افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال.
  • بانوان باردار و شیرده.
  • افراد دارای بیماری های خاص حتما مشاوره شوند.
  • از مصرف بدون برنامه و سرخود این محصول خودداری کنید.

قرص لاغری بلوبری

قرص لاغری  بلوبری بهترین محصول لاغری در بازار است که طرفداران بسیار زیادی در کشور دارد،این محصول تولید شده توسط کشور برزیل است و  از عصاره میوه بلوبری که بومی قاره آمریکا تس گرفته شده است.

با مصرف یک دوره قرص لاغری بلوبری میتوان وزنی بین 10 تا 18 کیلوگرم کم کرد.

قرص بلوبری کاملا گیاهی بوده و در آن هیچگونه ناخالصی نظیر مواد شیمیایی و مخدر وجود ندارد که این امر باعث سلامت بالای این قرص شده است.

عمکلرد قرص لاغری بلوبری به این صورت است که ابتدا با کاهش شدید اشتها در حد صفر فرد را ازپرخوری و ریزه خواری باز میدارد که این باعث میشود مواد غذایی کمتری به بدن برسد و سیستم بدن برای جبران آن از ذخایر چربی خود استفاده کند و سپس با افزایش شدید متابولیسم و سوخت و ساز بدن فعالیت متابولیکی بین سلولی را افزایش میدهد که باعث تبدیل سلول های چربی یه انرژی مورد نیاز بدن میشود.

قرص بلوبری به پوست آسیبی نمیرساند و از تیرگی ها و ترک خوردگی های پوستی جلوگیری میکند و همزمان با کاهش وزن و چربی زیر پوست باعث کشیده شدن پوست میشود که این تاثیر فوق العاده باعث میشود فرد مصرف کننده همزمان با کاهش وزن،کاهش سایز را نیز تجربه کند.

موارد منع مصرف قرص بلوبری:

  • بیماران قلبی و عروقی.
  • بیماران کبدی و کلیوی.
  • افراد زیر 18 سال وبالای 60 سال.
  • بانوان باردار و شیرده.
  • در صورت داشتن هرگونه بیماری خاص حتام مشاوره شوید.
  • از مصرف سرخود و بدون برنامه جدا خودداری کنید.

کپسول لاغری گلوریا

کپسول لاغری گلوریا از جدیدترین محصولات لاغری تولید شده در کشور اسپانیا است.قرص لاغری گلوریا چربی سوز و کاهش دهنده شدید اشتها است و با مصرف آن میوان در یک دوره وزنی بین 10 تا 15 کیلوگرم و بدون بازگشت کم کرد.

کپسول لاغری گلوریا گیاهی است و در آن هیچگنه مواد مخدر نظیر آمفتامین ها و مواد شیمیایی به کار نرفته است که این امر باعث سلامت بالای این محصول شده است.

عملکرد کپسول لاغری گلوریا به این صورت است که ابتدا با کاهش شدید اشتها فرد را از پرخوری و ریزه خواری باز میدارد و مانع از آن میشود که مواد غذایی اضافه به بدن برسد که به صورت چربی اضافه ذخیره میشدند،سپس با افزایش شدید متابولیسم و سوخت و ساز بدن فعالیت متابولیکی بین سلولی را افزایش میدهد که موجب تبدیل سلول های چربی به انرژی مورد نیاز بدن میشود.

 

موارد منع مصرف:

بیماران قلبی و عروقی نظیر فشار خون،دیابت،و تپش قلب.

بیماران کبدی و کلیوی نظیر انواع نارسایی ها.

افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال.

بانوان باردار و شیرده.

مصرف خودسرانه و بدون رنامه و مشاوره.

از دسترسی کودکان دور باشد.

در صورت داشتن هرگونه بیماری خاص حتما مشاوره شوید.

 


بادی اسلیم

بادی اسلیم قرص لاغری و ضد اشتها ساخت کشور اسپانیا یکی از بهترین و مؤثر ترین قرص های لاغری موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

بادی اسلیم برای افرادی که به هر دلیل وزنشان استپ کرده یا نسبت به داروهای لاغری دیگر مقاوم شده بسیار مناسب است و با مصرف هر دوره این قرص میتوان وزنی بین 6 تا 12 کیلوگرم بدون بازگشت کم کرد.

قرص لاغری بادی اسلیم کاهش دهنده شدید اشتها است به طوری که فرد بعد از مصرف آن میلی به غذا خوردن ندارد و این باعث میشود کالری و مواد اضافه کمتری به بدن برسد که به صورت چربی ذخیره میشوند؛

در عین حال قرص بادی اسلیم با افزایش متابولیسم و فعالیت متابولیکی بین سلولی باعث تبدیل سلول های چربی به انرژی میشود که در نتیجه باعث لاغری و کاهش وزن میشود.

با مصرف قرص لاغری بادی اسلیم هم زمان با کاهش وزن میتوانید شاهد کاهش سایز خود در نواحی شکم،پهلو،باسن و پاها باشید.

بادی اسلیم علاوه بر آن از تبدیل گلوکز به چربی در بدن جلوگیری میکند.

به دلیل وجود ترکیبات گیاهی بادی اسلیم از سلامت زیادی برخوردار است،ترکیبات دارویی و لاغری نظیر قهوه سبز و میوه گارسیانا کامبوجیا که تاثیرات لاغری قرص بادی اسلیم را چند برابر میکند.