اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران
اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران

بیوفیت

پکیج زیبایی ولاغری بیوفیت شامل 80 عدد قرص و یک ژل است که تاثیرات فوق العاده ای در این دو زمینه برای فرد مصرف کننده دارد. 

درصورتی که ورزش نمیکنید روزی یک عدد نیم قبل از صبحانه مصرف کنید؛اما اگر ورزشکار هستید در هفته اول یک عدد قرص نیم ساعت قبل از صبحانه و یک عدد دیگر نیم ساعت قبل از ورزش؛و در هفته دوم یک عدد نیم ساعت قبل از صبحانه و دو عدد نیم ساعت قبل از ورزش مصرف کنید. 

 

در مورد تاثیرات لاغری قرص های بیوفیت باید گفت که با مصرف این قرص ها شاهد کاهش وزن 5 الی 10 کیلو در یک ماه خواهید بود،این قرص از اشتهای کاذب جلوگیری میکند و همزمان باید چربی سوزی در بدن میشود که این ویژگی این قرص را برای افرادی که ورزش نمیکنند بسیار مناسب کرده است.این قرص هیچگونه عوارض جانبی نداشته و با مصرف آن دچار سرگیجه و تشنگی نخواهید شد. 

قرص های بیوفیب علاوه بر تاثیرات قوی خود بر لاغری و چربی سوزی دارای ویژگی مهم دیگر در زمینه زیبا سازی پوست دارد،به طوری که با مصرف قرص های بیوفیت پوست شما شاداب و با طراوت میشود و همچنین این قرص مانع از ایجاد ترک های پوستی و شل شدگی و افتادگی پوست در اثر لاغر شدن میشود و در نتیجه سلامت پوست شما را تامین میکند. 

 

علاوه بر قرص این پکیج شامل ژل نیز هست،مصرف این ژل به این صورت است که بعد از استحمام و قبل از خواب،برای امتحان مقداری از ژل را به سطح پوست شکم خود میزنید و مالش میدهید،ایتدا احساس گرمی میکنید و بعد از آن شاید احساس گرمی خوب و حتی سوزش کنید که کاملا طبیعی است،بعد از مصرف دستهایتان را کاملا بشویید ولی از شستن ناحیه ژل زده شده اجتناب کنید. 

 

 

افراد زیر از این پکیج استفاده نکنند: 

 

 افراد دارای بیماری های خاص نظیر بیماری های قلبی عروقی کبدی و کلیوی. 

 افراد زیر 12 سال. 

 خانم های باردار و یا بانوانی که در دوره شیردهی به سر میبرند.


وبلاگ نمایندگی رسمی فروش کپسول های بلوبری برزیل در ایرانwww.blueberry-brazil.blogfa.com


ادیوس

کپسول های لاغری آدیوس ساخت کشور اسپانیا است که در ساخت آن از آخرین تکنولوژی استفاده شده است که در یک قوطی با 60 عدد کپسول 500 میلی گرمی و دوز بالا وارد بازار شده است که با مصرف آن تاثیرات فوق العاده آن را مشاهده خواهید کرد.

اگر وزن شما استپ کرده است یا از قرص های لاغری دیگر نتیجه ای نمیگیرید،آدیوس طلایی میتواند برای شما گزینه ای بسیار مناسب باشد،اگر کپسول های آدیوس را در کنار یک رژیم غذایی مناسب استفاده کنید،سریع تر از زمان انتظار داشته به اندام ایده آل خود خواهید رسید.

کپسول های طلایی آدیوس علاوه بر چربی سوزی و لاغر کردن بدن،همزمان کاهش سایز را نیز برای شما به ارمقان می آورد که تمام اینها بدون لطمه زدن به پوست است،زیرا نه تنها باعث خرابی پوست نمیشود بلکه از شل شدگی و افتادگی آن و آسیب هایی نظیر ترک پوستی که ناشی از تغییرات سایز و کشیدگی در اثر چاق شدن است،جلوگیری میکند و در عین حال پوستی شفافی را برای شما به ارمقان می آورد.


ویژگی های کپسول های آدیوس:


کاهش وزن بین 10 تا 18 کیلو در یک دوره مصرف.

بدون نیاز به ورزش.

چربی سوزی همزمان با کاهش سایز.

افزایش فعالیت های متابولیکی بین سلول های چربی که باعث آب شدن آنها میشود.

جلوگیری از تبدیل گلوکز به چربی در معده و جذب آن.

مشاهده تاثیرات مثبت آن در روز های اول مصرف.

آدیوس لاغری بدون بازگشت را برای شما به ارمقان می آورد.

آدیوس تاثیرات چربی سوزی قوی خود را حتی بر روی چربی های قهوه ای قدیمی اطراف شکم و پهلو میگذارد و با آب کردن آنها فرم زیبایی به بدن شما میدهد.

کاهش اشتهای فرد در حد صفر که از ریزه خواری و پرخوری فرد جلوگیری میکند.



چگونه آدیوس اصلی را تشخیص دهیم؟


1. روی تمامی کپسول های آدیوس اسم شرکت (Adios) هک شده است.

2. روی پلمپ درب آدیوس نیز اسم شرکت را مشاهده خواهید کرد.

3. بر روی پلمپ سلیفونی درب قوطی نیز اسم شرکت است.

4. شماره 7 رقمی روی هولوگرام که هربسته با دیگری تفاوت دارد.

5. اسم برجسته شرکت بر کف قوطی آدیوس.

6. هر قوطی دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضای برجسته میباشد.

7. جعبه و قوطی آدیوس دارای بارکد و عبارت (Made in Spain) میباشند.

وبلاگ نمایندگی رسمی فروش کپسول های بلوبری برزیل در ایران

www.blueberry-brazil.blogfa.com


تینوئید ریتارد

قرص های لاغری تینوئید ساخت آلمان دارای بسته های حاوی 30 عدد قرص تینوئید سفید رنگ هستند.این قرص ها تاثیر فوق العاده زیادی در چربی سوزی و خرد کردن بافت های چربی و نیز جلوگیری از اشتهای کاذب دارند.

مصرف این قرص با کاهش شدید اشتها فرد را از پرخوری و ریزه خواری منع میکند به طوری که فرد تمایلی به غذا خوردن ندارد در عین حال باعث نیاز بدن به نوشیدن آب میشود.

خاصیت مهم این قرص خرد کردن چربی هاست که باعث میشود در روز های ابتدایی مصرف تاثیرات مثبت آن را در آب کردن چربی های ناحیه شکم پهلو باسن و رانها را به خوبی مشاهده کنید به طوری که با مصرف قرص های تینوئید،در هر دوره وزنی بین 8 تا 14 کیلوگرم کم کنید.


ویژگی های قرص های تینوئید:


چربی سوز فوق العاده.

در صورتی که تینوئید اصل را تهیه کنید بدون هیچگونه مواد مخدر می باشد.

دارای تاییدیه وزارت بهداشت

مورد تایید GMP اروپا

کاهش شدید اشتها در حد صفر

جلوگیری از جذب شدن چربی در بدن



تذکرها:

افراد زیر 18 سال و بالای 50 سال از این قرص استفاده نکنند.

برای بانوان باردار یا بانوانی که در دوره شیردهی به سر میبرند مناسب نیست.

سرخود و بدون مشاوره مصرف نشود.

از دسترسی اطفال به دور باشد.

افراد دارای بیماری های خاص نظیر قلبی عروقی کبدی و کلیوی از این محصول استفاده نکنند.

نمایندگی رسمی فروش کپسول های بلوبری برزیل در ایرانwww.blueberry-brazil.blogfa.com

کپسول های ریداکتیل

کپسول های لاغری ریداکتیل 28تایی ساخت کشور آلمان یکی از قرص های پرطرفدار در زمینه لاغری و چربی سوزی است.با مصرف این کپسول شاهد کم شدن اشتهای خود تا حد قابل توجهی میباشید که فرد را از پرخوری و ریزه خواری باز میدارد.عملکرد این کپسول نیز به این صورت است که در مرحله اول اشتهای کاذب فرد را از بین میبرد و در مرحله دوم مانع از جذب آمینواسید ها و چربی ها در بدن میشود که نتیجه آن کاهش وزن است. 

مصرف این کپسول باعث میشود که فرد در هنگام غذا خوردن زودتر احساس سیری کند که همین باعث میشود بدن غذای اضافی دریافت نکند و در نتیجه تبدیل به چربی نشود،این ویژگی باعث شده است که این کپسول برای افرادی که قادر به گرفتم رژیم های سخت نیستند و یا از چاقی ناشی از استرس و پرخوری رنج میبرند گزینه ای بسیار مناسب باشد.


وبلاگ نمایندگی رسمی فروش کپسول های بلوبری برزیل در ایرانwww.blueberry-brazil.blogfa.com


اسلیمینگ طلایی

کپسول های اسلیمینگ طلایی از دانش دارویی متخصصان ساخته شده و یکی از بهترین چربی سوزهای موجود در یازار است.این کپسول های کاملا گیاهی بوده و از گیاهان دارویی بومی یونان گرفته شده اند و در ترکیبات ان هیچگونه مواد مخدر به کار نرفته است،این ویژگی سلامت و تاثیر بسیار زیادی به کپسول های سری اسلیمینگ داده است. 

به دلیل محبوبت بسیار بالای این کپسول در ایران،افراد سودجو اقدام به تولید نمونه تقلبی آن کرده اند که نه تنها تاثیر مثبت ندارد بلکه بسیار خطرناک و مضر می باشند پس به همین علت در خرید خود دقت کافی را داشته باشید. 

 

 

ویژگی ها: 

1. ترکیبات کاملا گیاهی و بدون استفاده از مواد شیمیایی و مخدر. 

2. ماندگاری بالا پس از اتمام دوره. 

3. مشاهده تاثیرات مثبت و کم کردن وزن در روزهای اول استفاده. 

4. نه تنها به پوست شما آسیب نمیرساند بلکه در ترمیم و ایجاد بافت های جدید پوستی و جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست نقش بسیار مهمی دارد. 

5. مناسب برای افرادی که ورزش نمیکنند. 

6. بدون هیچگونه عوارض جانبی. 

 

 

ترکیبات اسلیمینگ طلایی: 

سلولز سیب زمینی ترش_فالوس آمور_یونجه_گوارانا_شنبلیله_cyamoposis_coleus scutellarioides_guttiferae_کام کوآت_trigonella و... 

 

 

کپسول های اسلیمینگ طلایی در دو قوطی 25 عددی میباشند(جمعا 50 عدد)که برای مصرف 1 ماه فرد است که با ازبین بردن آب و سم بین سلولی چربی های ناحیه پهلو،شکم،بازو،باسن و ران ها را آب میکند،طریقه مصرف به این گونه می باشد که در هفته اول 20 دقیقه بعد از صبحانه یک کپسول مصرف شود و از هفته دوم دو عدد کپسول،یکی قبل و یکی 20 دقیقه بعد از صبحانه مصرف شود. 

 

منع مصرف: 

زنان باردار و شیرده  

افراد دارای بیماری های خاص مانند بیماری های قلبی عروقی و کبدی 

افراد زیر18 سال و بالای 60 سال 

دور از دسترس کودکان نگه داشته شود. 

 

 

دارای تاییدیه h & r global incorporated indianapollis(ایندیانا پلیس). 

کد تاییدیه KWSZ Z<2006> NO .03-0240


وبلاگ نمیاندگی رسمی فروش کپسول های بلوبری برزیل در ایرانwww.blueberry-brazil.blogfa.com