اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران
اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران

قرص جی سی

کپسول های GC ارائه شده توسط شرکت MSH آلمان که در سال 2018 تولید و در بازار عرضه شده است توانسته در مدت کمی طرفداران بسیار زیادی در سطح جهان پیدا کند که این موفقیت حاصل جواب دهی بالای این کپسول ها و همچنین تکنولوژی برتری که در ساخت این سری از کپسول ها به کار رفته است دانست.

ترکیبات و عملکرد فوق العاده کپسول های جی سی این محصول را به یکی از بهترین کپسول های لاغری در سطح بازار تبدیل کرده است؛ترکیبات جی سی کاملا گیاهی بوده و در ان از هیچ گونه مواد شیمیایی و یا مخدر استفاده نشده است.

این محصول در دو مورد تاثیرگذاری خود را نشان میدهد:

مورد اول در زمینه کاهش اشتها است به صورتی که جی سی اشتهای فرد را در حد صفر کاهش میدهد و فرد علاقه ای به خوردن غذای اضافه ندارد،در نتیجه بدن برای تامین انرژی خود از چربی های اضافه بدن استفاده میکند و هم امر سبب شده که مصرف کپسول های جی سی به رژیم گرفتن نیازی نداشته باشد.

مورد دوم در زمینه مکانیسم چربی سوزی فوق العاده جی سی است که باعث افزایش متابولیسم و سوخت وساز بدن میشود،با مصرف این کپسول فعالیت متابولیک بین سلولی چربی ها افزایش پیدا میکند و باعث لاغری و کاهش سایز در نواحی شکم،پهلو،باسن و پاها و دست ها میشود.




ترکیبات کپسول های GC:


1. گرین کاوریل(Green Carvil):


این ماده حاوی مغادیر زیادی فیبر میباشد که پس از ورود به معده و ترکیب شدن با آب،متورم شده و فضای معده را میگیرد درنتیجه باعث ایجاد حسه سیری در فرد میشود.

همچنین به دلیل آنکه بدن انسان توانایی هضم و جذب فیبر را ندارد،این فیبر دفع شده و سبب میشود مواد غذایی و چربی ها سریع تر دفع شوند.

علاوه بر آن این منبع فیبر باعث کمک به دستگاه گوارش و جلوگیری از سوء هاضمه میشود.




2. گرین کافه(Green Coffee):


گرین کافه یا قهوه سبز محصولی از که از دانه ی گرما ندیده قهوه تهیه میشود و سرشار از آنتی اکسیدان است،آنتی اکسیدان و کافئین موجود در گرین کافه سبب افزایش متابولیسم و تنظیم فشار خون و همچنین کاهش اشتها میشود.





3. گارسیانا کامبوجیا(Garciana Camboogia):


که مهم ترین ترکیب کپسول های جی سی است و 52 درصد از ترکیبات آن را تشکیل میدهد،این ماده به قدری در فرایند لاغری تاثیر گذار است که حتی داروهای لاغری مستقلی از آن تولید میشود.


ماده HCA موجود در گارسیا از پرخوری و ریزه خواری عصبی جلوگیری میکند و همچنین مانع تبدیل قند کربوهیدرات به چربی و انباشته شدن ان در بدن میشود؛گارسیا سوخت و ساز و فعالیت بین سلولی چربی ها را افزایش داده و سبب تبدیل چربی ها به انرژی لازم جهت فعالیت های بدنی و ماهیچه ای میشود.




ویژگی های کپسول GC:


کاهش چربی های اضافه در کمترین مدت.

جلوگیری از پرخوری و ریزه خواری.

کاهش سایز همزمان با کاهش وزن بدن.

عدم نیاز به رژیم های سخت کم کالری.

عدم نیاز به ورزش کردن.

بدون عوارض جانبی مصرف.

مناسب برای مصرف خانم ها و آقایان.

مشاهده تاثیرات مثبت لاغری در بدن خود در روز های اول مصرف.






استاندارد های کسب شده:


Standard Employed Q/MNZ 015-06

تأییدیه از CE & GMP اروپا.

تأییدیه FDA آمریکا.

Approval code:KMTZT[2013]





موارد منع مصرف:


افراد بالای 60 سال و زیر 18 سال.

افراد دارای سابقه سکته و بیماری های قلبی و عروقی نظیر فشار خون و دیابت.

بیماران کبدی و کلیوی.

زنان باردار و شیرده.


قرص لاغری تیتانیوم

قرص لاغری تیتانیوم ساخت کشور اسپانیا جدیدترین محصول لاغری بازار است که در ابتدای سال 2020 به بازار ایران عرضه شده است.قرص لاغری تیتانیوم کاهش دهنده شدید اشتها و وزن است که با مصرف یک دوره از آن میتوان وزنی بین 8 تا 12 کیلوگرم کم کرد.


تیتانیوم در بسته بندی حاوی یک قوطی 60 عددی کپسول عرضه شده است که برای دوره یک ماهه است،با وارد شدن کپسول لاغری تیتانیوم به معده همزمان با کاهش شدید اشتها و جلوگیری از پرخوری و ریزه خواری،باعث افزایش شدید متابولیسم و فعالیت متابولیکی بین سلولی میشود که نتیجه آن تبدیل سلول ها چربی به انرژی ماهیچه ای مورد نیاز بدن و در نتیجه آب شدن سلول های چربی است.


قرص تیتانیوم به پوست آسیبی نمیرساند و مانع از ترک خوردگی های ناشی از لاغری و کاهش سایز میشود به این صورت که با آب شدن سلول های چربی زیر پوست،با کشیدن پوست مانع از شل شدگی و افتادگی میشود که درنتیجه همزمان با کاهش وزن فرد مصرف کننده شاهد کاهش سایز در نواحی شکم،پهلو،باسن و پاها است.


قرص لاغری تیتانیوم برای افرادی که بدنشان نسبت به قرص های لاغری دیگر مقاوم شده و یا وزنشان به هردلیل استپ کرده و نیز برای افرادی که به دلیل مشغله قادر به ورزش کردن نمیباشند بسیار مناسب است.



نحوه تشخیص قرص لاغری تیتانیوم اصل:


  • بسته بندی شامل قوطی دارای 60 عدد کپسول نقره ای.
  • نوشته Titaniom به رنگ مشکی بر روی هر کپسول.
  • تاریخ تولید و انقضا بر روی جعبه محصول حک شده است.
  • حک شدن اسم Titaniom برروی درب قوطی و درپوش قوطی محصول.
  • کد ریجستری محصول که با وارد کردن کد user & pass از سایت پشتیبانی استعلام اصل بودن گرفته میشود.

 


سایت پشتیبانی محصول لاغری تیتانیوم


استعلام با کد ریجستری

موارد منع مصرف:

  • بیماران قلبی و عروقی نظیر فشارخون،تپش قلب،دیابت و...
  • بیماران کبدی و کلیوی نظیر انواع نارسایی ها.
  • افراد بالای 60 سال و زیر 18 سال.
  • بانوان باردار و شیرده.
  • افراد دارای بیماری های خاص حتما مشاوره شوند.
  • از مصرف سرخود و بدون برنامه این محصول جداخودداری کنید.

 

 

نحوه مصرف:

نحوه مصرف قرص لاغری تیتانیوم در بسته بندی همراه با محصول برای شما ارسال میشود.


 

اسلیمینگ طلایی

اسلیمینگ طلایی: 

 

اسلیمینگ طلایی از مجموعه کپسول های تولید شده شرکت Horun آمریکا است،در ترکیبات این قرص از خواص داروهای گیاهی یونانی استفاده شده است؛به دلیل طبیعی بودن مجموعه کپسول های اسلیمینگ و اینکه در ترکیبات آن هیچگونه مواد شیمیایی یا مخدر استفاده نشده است و همه عناصر آن از ترکیبات سالم گیاهی و دارویی است،باعث شده دارای محبوبیت بالایی در سطح بازار باشد و به یکی از سالم ترین قرص های لاغری موجود در بازار ایران بدل شود. 

این مجموعه تمامی کپسول های معرفی شده را از جمله کپسول های اسلیمینگ به صورت مستقیم وارد میکند و لازم به تذکر میدانیم که اکثر قریب به اتفاق داروهای اسلیمینگ موجود در بازار تقلبی است که در صورت مصرف آن دچار عارضه های شدید شده و برای شما بسیار خطرناک میباشد؛در این مجموعه علاوه بر ارائه کپسول به کمترین و مناسب ترین قیمت،این اطمینان را نیز دارید که کپسول های اصل و وارداتی در اختیار خواهید داشت. 

 





ویژگی های کپسول اسلیمینگ طلایی: 

 

• این کپسول برای افرادی که به دلیل مشغله های روزمره قادر به ورزش کردن نیستند و تحرک کافی ندارند بسیار مناسب است. 

• تاثیرات اسلیمینگ طلایی را در روز های اول مصرف مشاهده خواهید کرد. 

• مناسب برای استفاده آقایان و بانوان است. 

• کاملا گیاهی بوده و ترکیبات آن دارویی و گیاهی است و هیچگونه مواد شیمیایی و مخدر در آن بکار نرفته است. 

• دارای ماندگاری بالای اثرات آن در بدن به طوری که تا مدت ها بعد از اتمام دوره اثر ان را در بدنتان مشاهده خواهید کرد(مانند کم ماندن اشتها). 

• قیمت مناسب و کم نسبت به محصولات مشابه. 

• این کپسول را میتوان در طولانی مدت و به طور نامحدود استفاده کرد،البته پس از اتمام هر دوره باید با ما مشاوره انجام دهید. 

• جوانی را برای پوست شما به ارمقان می آورد و مانع از افتادگی و شل شدگی پوست شما میشود. 

• جعبه اسلیمینگ طلایی دارای دو قوطی 25 عددی کپسول است که جمعا دارای 50 عدد کپسول میباشد. 

 

 

شیوه عملکرد کپسول های اسلیمنیگ طلایی: 

 

این کپسول بعد از وارد شدن در بدن سم بین سلولی را از بین میبرد و آب زیر پوست و چربی های اطراف شکم،باسن،پهلو،بازو ها و پاها را از بین برده و با فرم دهی به بدن،شما را به اندام ایده آلتان میرساند؛در عین حال در زمان کاهش وزن و کاهش سایز مانع از شل شدگی و افتادگی پوست و ایجاد ترک میشود و با جوان سازی پوست شما،پوستی صاف و بدون آسیب دیدگی را برایتان به ارمغان می آورد. 

 

 

ترکیبات: 

 

1. ترکیباتی که اشتها را کم میکند: 

 

• گریپ فروت 

• الیاف سیب زمینی شیرین 

• فالوس آمور 

• یونجه 

• مایع Konjac 

• Cyamoposis 

 

 

2. ترکیباتی که باعث کاهش وزن میشوند: 

• کلا 

• شنبلیله 

• گوارانا 

• گیاهColeus Scutellarioides  

• Tuckahoe 

• Feunum 

• Trigoella 

• Guttiferae 

 

 

شیوه مصرف: 

 

1.در هفته اول کمی بعد از صبحانه یک عدد کپسول مصرف شوند. 

2.در هفته دوم یک عدد کپسول از قوطی کاهش اشتها و یک عدد دیگر از قوطی چربی سوز(جمعا دو عدد کپسول) بعد یا قبل از صبحانه مصرف شود. 

 

 

برای افراد زیر مصرف این کپسول توصیه نمیشود: 

 

• افراد که زیر 18 سال سن دارند و یا سنشان بیشتر از 60 سال است. 

• افرادی دارای سابقه بیماری قلبی و عروقی و شریانی(فشار خون،دیابت و ...) 

• بانوانی که در دوره بارداری یا شیردهی به سر میبرند نباید از این کپسول استفاده کنند. 

• از دسترسی کودکان به دور باشد. 

 

تذکر:مصرف کپسول ها و داروهای تقلبی(حتی با نام اسلیمینگ)نه تنها شما را لاغر نمیکند بلکه صدمات جبران ناپذیری بر اعضای داخلی نظیر معده،کبد،روده ها و حتی قلب میگذارد؛همچنین ممکن است باعث حساسیت های شدید پوستی،اگزما و... شود،در انتخاب داروی اصلی نهایت دقت را داشته باشید. 

 

مشخصات: 

 

 ساخته شده توسط شرکت Horun U.S.A 

 دارای کد تاییدیه KWSZ Z(2006) No .03-0240 

 دارای دو قوطی شامل یک قوطی برای کاهش اشتها و قوطی دیگر برای چربی سوزی که هرکدام از وطی ها دارای 25 عدد کپسول میباشند.




کپسول لاغری گلوریا

کپسول لاغری گلوریا از جدیدترین محصولات لاغری تولید شده در کشور اسپانیا است.قرص لاغری گلوریا چربی سوز و کاهش دهنده شدید اشتها است و با مصرف آن میوان در یک دوره وزنی بین 10 تا 15 کیلوگرم و بدون بازگشت کم کرد.

کپسول لاغری گلوریا گیاهی است و در آن هیچگنه مواد مخدر نظیر آمفتامین ها و مواد شیمیایی به کار نرفته است که این امر باعث سلامت بالای این محصول شده است.

عملکرد کپسول لاغری گلوریا به این صورت است که ابتدا با کاهش شدید اشتها فرد را از پرخوری و ریزه خواری باز میدارد و مانع از آن میشود که مواد غذایی اضافه به بدن برسد که به صورت چربی اضافه ذخیره میشدند،سپس با افزایش شدید متابولیسم و سوخت و ساز بدن فعالیت متابولیکی بین سلولی را افزایش میدهد که موجب تبدیل سلول های چربی به انرژی مورد نیاز بدن میشود.

 

موارد منع مصرف:

بیماران قلبی و عروقی نظیر فشار خون،دیابت،و تپش قلب.

بیماران کبدی و کلیوی نظیر انواع نارسایی ها.

افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال.

بانوان باردار و شیرده.

مصرف خودسرانه و بدون رنامه و مشاوره.

از دسترسی کودکان دور باشد.

در صورت داشتن هرگونه بیماری خاص حتما مشاوره شوید.

 

تیتانیوم

قرص لاغری تیتانیوم ساخت کشور اسپانیا جدیدترین محصول لاغری بازار است که در ابتدای سال 2020 به بازار ایران عرضه شده است.قرص لاغری تیتانیوم کاهش دهنده شدید اشتها و وزن است که با مصرف یک دوره از آن میتوان وزنی بین 8 تا 12 کیلوگرم کم کرد.


تیتانیوم در بسته بندی حاوی یک قوطی 60 عددی کپسول عرضه شده است که برای دوره یک ماهه است،با وارد شدن کپسول لاغری تیتانیوم به معده همزمان با کاهش شدید اشتها و جلوگیری از پرخوری و ریزه خواری،باعث افزایش شدید متابولیسم و فعالیت متابولیکی بین سلولی میشود که نتیجه آن تبدیل سلول ها چربی به انرژی ماهیچه ای مورد نیاز بدن و در نتیجه آب شدن سلول های چربی است.


قرص تیتانیوم به پوست آسیبی نمیرساند و مانع از ترک خوردگی های ناشی از لاغری و کاهش سایز میشود به این صورت که با آب شدن سلول های چربی زیر پوست،با کشیدن پوست مانع از شل شدگی و افتادگی میشود که درنتیجه همزمان با کاهش وزن فرد مصرف کننده شاهد کاهش سایز در نواحی شکم،پهلو،باسن و پاها است.


قرص لاغری تیتانیوم برای افرادی که بدنشان نسبت به قرص های لاغری دیگر مقاوم شده و یا وزنشان به هردلیل استپ کرده و نیز برای افرادی که به دلیل مشغله قادر به ورزش کردن نمیباشند بسیار مناسب است.



نحوه تشخیص قرص لاغری تیتانیوم اصل:


  • بسته بندی شامل قوطی دارای 60 عدد کپسول نقره ای.
  • نوشته Titaniom به رنگ مشکی بر روی هر کپسول.
  • تاریخ تولید و انقضا بر روی جعبه محصول حک شده است.
  • حک شدن اسم Titaniom برروی درب قوطی و درپوش قوطی محصول.
  • کد ریجستری محصول که با وارد کردن کد user & pass از سایت پشتیبانی استعلام اصل بودن گرفته میشود.

 


سایت پشتیبانی محصول لاغری تیتانیوم


استعلام با کد ریجستری

موارد منع مصرف:

  • بیماران قلبی و عروقی نظیر فشارخون،تپش قلب،دیابت و...
  • بیماران کبدی و کلیوی نظیر انواع نارسایی ها.
  • افراد بالای 60 سال و زیر 18 سال.
  • بانوان باردار و شیرده.
  • افراد دارای بیماری های خاص حتما مشاوره شوند.
  • از مصرف سرخود و بدون برنامه این محصول جداخودداری کنید.

 

 

نحوه مصرف:

نحوه مصرف قرص لاغری تیتانیوم در بسته بندی همراه با محصول برای شما ارسال میشود.