اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران
اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران

آمینو مدرن بی سی ای ای

آمینو مدرن بی سی ای ای 




وزن: 536 گرم


تولید :آمریکا


بی سی ای ای یک محصول جامع و کامل در رده خود از شرکت موفق یو اس پی لب که اینبار با محصول بی سی ای ای ۴۸۲ گرمی خود را در گروه آمینوهای شاخه ای یا bcaa (بی سی ای ای)ارائه داده است .تکنولوژی Ultra-Micronized باعث شده که خلوص آمینوهای بی سی ای ای این گروه به حداکثر برسه و به جذب سریعتر وکاملتر این محصول در آب منجر شود .این محصول بدون بو و مزه است و برای افرادی که از بوی بد آمینو ها و مزه زجر آور آنها خسته شدن مناسب است .گلوتامین هم که معرف دوستان هست و تاثیری که در رشد ماهیچه ها دارد برای همه اثبات شده .

فرمول اولیه مدرن بی سی ای ای با ترکیبی جدید از مکمل های بی سی ای ای بود. ترکیب 8:1:1 که اولین بار در این محصول ارائه شد.


آمینو اسید لیوسین 80% آمینو اسید مدرن بی سی ای ای را تشکیل می داد.


لیوسین قوی ترین آمینو اسید بی سی ای ای برای برانگیختن موتور رشد عضلانی و همچنین مهار کننده تخریب عضلات می باشد.


مدرن بی سی ای ای با فرمول جدید همچنان بر پایه فرمول قبلی با ترکیب 8:1:1 می باشد.


شرکت یو اس پی لبز باترکیبی سخاوتمندانه بی سی ای ای بدون کاهش مقدار بی سی ای ای در فرمول خود ، 6 آمینو اسید گلچین شده را به بی سی ای ای خود اضافه کرد تا مدرن بی سی ای ای بیش از پیش کارامد تر شود.


ارتقاء این محصول از وزن 400 گرم به 535 گرم بدون افزایش قیمت هدیه شرکت یو اس پی لبز برای قدردانی از مصرف کنندگان این برند محبوب است.

۱)ایزولوسین :


BCAA بی سی ای ای است به عنوان پیش ماده برای گلوتامین استفاده می شود و ایزو لوسین به عنوان سوخت ماهیچه در هنگام تمرین مصرف می شود BCAA بی سی ای ای آنابولیسم و آنتی کاتابولیسم را افزایش می دهدو باعث رشد بیشتر سلولهای ماهیچه ای می شود . و یکی از منابع BCAA بی سی ای ای همان مکمل آب پنیر سازی است.


۲)لوسین :


مصرف این آمینو اسید در دوران حفظ حجم باعث می شود تا کمترین مقدار حجم را از دست دهید.در کل می توان به جای مصرف مقادیر بالای این آمینو اسید برای حفظ حجم و اثرات آنتی کاتابولیک از مکمل HMB استفاده نمود.


۳)والین :


یکی دیگر از BCAA بی سی ای ای ها می باشد یا زنجیره شاخه دار در کل ترکیبات  بی سی ای ای BCAA 33% از پروتئینی که در ساختار عضلات بکار می رود را شامل می شوند (BCAA بی سی ای ای شامل ایزولوسین + والین + لوسین و شامل یکسری گروه متیلی که به هم پیوسته هستند و به زنجیره شاخه دار معروف هستند) والین به نوعی پیش ماده برای آمینو اسیدهای آلانین و گلوتامین نیز می باشد. و آمینو ا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.