اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران
اسلیمینگ سبز

اسلیمینگ سبز

نمایندگی رسمی فروش کپسول های اسلیمینگ در ایران

آمینولین آر اس پی

آمینولین آر اس پی


فرمول بی نظیر آمینو لین آر اس پی انرژی و ریز مغذی های لازم برای ساخت اندامی عضلانی و عاری از چربی های اضافه را در اختیار شما قرار می دهد . شما می توانید آمینو لین را چه در در روزی که تمرین می کنید و یا چه در روزهای استراحت خود برای کسب انرژی ، چربی سوزی و ریکاوری بدن خود مصرف کنید . ترکیبات گسترده آمینو اسید موجود در آمینو لین RSP شامل آمینو اسیدهای شاخه ای ( BCAA ) و سایر ترکیبات آمینو اسید لازم برای ساخت و نگهداری عضلاتی خشک می باشد. ترکیبات چربی سوزی AminoLean شامل CLA و L-Carnetine سلول های چربی را شکسته و آن ها را به منابع انرژی برای بدن تبدیل می کند .

ترکیبات انرژی زا و بالا برنده سطح تمرکز آمینو لین همگی از منابع طبیعی و سالم نظیر چای سبز و دانه قهوه سبز تهیه می شود و هیچ گونه ترکیب شیمیایی و مصنوعی در آن به کار نرفته که یکی از ویژگی های بارز AminoLean می باشد و برخلاف سایر محصولات مشابه، شما را عصبی و نا آرام نمی کند . نتیجه تمامی نکات ذکر شده در بالا تولید محصولی سالم با طعمی عالی ( لیمویی ، هندوانه ای و چند میوه ) می باشد که به راحتی در آب حل شده و شما می توانید در هر زمان و مکان از آن برای ماهیچه سازی و چربی سوزی استفاده کنید . از آمینو لین برای برای بالا بردن سطح انرژی و کارایی خود به سطحی جدید و ساختن بدنی عضلانی با اطمینان استفاده کنید .

روش مصرف آمینولین آر اس پی :

2 اسکوپ از آمینو لین را هر زمان از روز به دلخواه استفاده کنید . پیشنهاد می کنیم که در عصر هنگام از مقادیر کمتر و صبح ها و در روزهای تمرین خور از دوزهای بالاتری استفاده کنید.

اخطار : این محصول برای افراد زیر 18 سال ، زنان باردار ، زنانی که سعی در باردار شدن دارند و یا افراد حساس به کافیین و بتا آلانین مناسب نمی باشد . همزمان با آمینو لین از منابع دیگر کافیین استفاده نکنید چرا که دوزهای بالای کافئین می تواند باعث نا آرامی ، عصبانیت ، بی خوابی و در مواقعی تپش قلب شود .

شرکت تولید کننده : RSP آمریکا

وزن محصول : 0.24  کیلو گرم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.